> Pff.. wat een werk… iets van 15 uur mee bezig geweest…
>
>
zondag 7 september 2014
woensdag 27 augustus 2014
Achterraam zit ook op z'n plaats
Gister ook het achterraam er in gezet. Ik heb een soort van hoedenplankje met skai bekleed wat nu eerst moet drogen. Daarna alleen nog de benzinevulslang op de juiste lengte afzagen en dan is het wel klaar.
Maar met dit weer blijft ie nog even in de schuur, eerst nog lekker cabrio rijden ;-)
woensdag 20 augustus 2014
dinsdag 5 augustus 2014
Classics denmark - 4
Leuk, zo'n meeting in Denemarken!
Spontaan ooit eens ontstaan en nu komen zo rond de 150 mensen ieder dinsdag in juli en augustus een paar uren naar Ribe.
Zo te zien zijn het geen poetsers maar sleutelaars. De auto's mankeren bijna allemaal het eea cosmetisch maar worden verder goed onderhouden. Engels redelijk vertegenwoordigd in Morgans, mg, Lotus en Triumph. Van de laatste alleen 2 tr6 en een tr8.
Spontaan ooit eens ontstaan en nu komen zo rond de 150 mensen ieder dinsdag in juli en augustus een paar uren naar Ribe.
Zo te zien zijn het geen poetsers maar sleutelaars. De auto's mankeren bijna allemaal het eea cosmetisch maar worden verder goed onderhouden. Engels redelijk vertegenwoordigd in Morgans, mg, Lotus en Triumph. Van de laatste alleen 2 tr6 en een tr8.
vrijdag 1 augustus 2014
FW: weer een stukkie; spuiter komt in zicht
Foutje, vorige was verkeerde serie foto's..
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Arjan en Marjon [mailto:marjon78@home.nl]
Verzonden: dinsdag 29 juli 2014 13:28
Aan: 'Niklas Tuinier Hofman'; 'Edwin Tiben'; 'Hans Kuipers'; 'Arthur
Denzler'; 'Norbert Ploeger'; 'Mark Jan Ineke'
Onderwerp: weer een stukkie; spuiter komt in zicht
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Arjan en Marjon [mailto:marjon78@home.nl]
Verzonden: dinsdag 29 juli 2014 13:28
Aan: 'Niklas Tuinier Hofman'; 'Edwin Tiben'; 'Hans Kuipers'; 'Arthur
Denzler'; 'Norbert Ploeger'; 'Mark Jan Ineke'
Onderwerp: weer een stukkie; spuiter komt in zicht
Abonneren op:
Posts (Atom)















